Kraj

"W podróży" w Ad Meritum; za reklamy odpowiada Paweł Treściński

Ad Meritum, broker reklamy prasowej, rozpoczął współpracę z miesięcznikiem "W podróży" (wydawca: Kolejowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o.). Tytuł ukazuje...

Ad Meritum, broker reklamy prasowej, rozpoczął współpracę z miesięcznikiem “W podróży” (wydawca: Kolejowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o.). Tytuł ukazuje się w 40-tysięcznym nakładzie i jest dystrybuowany wśród pasażerów wybranych pociągów PKP. Ad Meritum zajmie się pozyskiwaniem kampanii reklamowych zlecanych przez domy mediowe, klientów bezpośrednich, a także wsparciem tytułu w zakresie działań marketingowych i promocji.

Z ramienia Ad Meritum za sprzedaż reklam odpowiada Paweł Treściński, od kwietnia br. kierownik sprzedaży pism biznesowych. Paweł Treściński pracował wcześniej m.in. w spółce Aromedia Polska, wydawcy “Plannera Akademickiego”, na stanowisku key account managera, a także w Bonnier Business Polska, wydawcy “Pulsu Biznesu”, jako product manager. (KP)