Kraj

Mediaedge:cia z usług dodatkowych chce uzyskać blisko 20 proc. przychodów

Mediaedge:cia szacuje, że sprzedaż usług oferowanych przez specjalistyczne komórki domu mediowego w tym roku będzie stanowiła mniej więcej 20 proc....

Mediaedge:cia szacuje, że sprzedaż usług oferowanych przez specjalistyczne komórki domu mediowego w tym roku będzie stanowiła mniej więcej 20 proc. przychodów firmy. Największy procent generowany jest przez projekty internetowe. Obecnie w strukturach sieci działają MEC Interaction, MEC Access, MEC Retail i MEC MediaLab. Zdaniem Małgorzaty Węgierek, wiceprezes zarządu Mediaedge:cia, w tym roku będą silnie rozwijane przede wszystkim kompetencje internetowe agencji oraz MEC Access (zajmująca się komunikacją niestandardową), którą kieruje Karolina Doberska. Według danych Mediaedge:cia spółka zakończyła ub.r. z 20-procentowym wzrostem obrotów w stosunku do 2006 r. Wzrost jest przede wszystkim efektem pozyskania 20 nowych klientów oraz z działań realizowanych w ramach specjalistycznych działów dla dotychczasowych i nowych klientów. Dokładnej wartości przychodów spółka nie podała. (JD)