Przetargi

Ruch SA wybrał cztery agencje na short-listę

Ruch SA wyłonił short-listę agencji biorących udział w przetargu na obsługę full service marek należących do Ruch SA (chodzi o...

Ruch SA wyłonił short-listę agencji biorących udział w przetargu na obsługę full service marek należących do Ruch SA (chodzi o marki sieci handlowej Ruch i barów kawowych i-coffee). – Na short-liście znalazły się Banah Group, Point Group, DSK i Niedzielski – poinformował Paweł Kozłowski, specjalista ds. komunikacji internetowej Ruch SA.

Firma chce wybrać agencję, która zajmie się m.in. przygotowaniem kampanii wizerunkowej marki Ruch. Marka ta przeszła jesienią ub.r. relaunch i w tym roku obchodzi swoje 90-lecie. Agencja ma także przygotować kampanię wspierającą markę i-coffee.

Ruch planuje wybranie jednej bądź dwóch agencji. Zwycięską firmę mamy poznać pod koniec bieżącego miesiąca. Do tej pory Ruch SA współpracował z agencjami Point Group i Great. (MKS)