M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ryś Ryszard wystąpił w reklamie produktów BOŚ

Serwis Dzienny | 17 kwietnia 2008, 06:45

Agencja reklamowa Szwejkowski przygotowała dla Banku Ochrony Środowiska kampanię reklamową nowego produktu łączącego cechy lokaty i polisy ubezpieczeniowej (produkt przygotowany...

Agencja reklamowa Szwejkowski przygotowała dla Banku Ochrony Środowiska kampanię reklamową nowego produktu łączącego cechy lokaty i polisy ubezpieczeniowej (produkt przygotowany wspólnie z PZU Życie). Bank reklamuje, że roczna polisa pozwala na zysk 7,25 proc., czyli tyle, na ile 12-miesięczna lokata. De facto oprocentowanie polisy wynosi 5,88 proc., jednak dochód z niej w odróżnieniu od lokaty nie jest objęty podatkiem od zysków kapitałowych (tzw. podatek Belki). Maskotką kampanii jest ryś o imieniu Ryszard - bank wspiera finansowo populację kilkunastu rysi żyjących na wolności w Kampinoskim Parku Narodowym. BOŚ liczy, że dzięki temu zbuduje wizerunek banku przyjaznego dla klientów, a także instytucji wspierającej środowisko naturalne.

Kampania prowadzona jest w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVP, TVN, TVP3, TV4, TVN Siedem, TVN24 oraz innych stacjach tematycznych), w internecie (portale Onet.pl i BizOn Media) oraz w prasie (reklamy w tytułach prasy regionalnej). Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa (www.polskirys.bosbank.pl) informująca o produkcie, jak również o akcji mającej na celu odbudowę populacji rysia w Kampinoskim Parku Narodowym. Informacja o udziale w projekcie domu mediowego nie została podana. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,