Pod hasłem “Kobiety widzą kolory” Tikkurila Polska rozpoczęła kampanię reklamową farb Beckers.
Jej celem jest przybliżenie marki konsumentom, ocieplenie jej wizerunku i zachęcenie do wypróbowania produktów.
Spot telewizyjny prezentuje szeroką gamę kolorów nowych farb Beckers Designer. Odwołuje się do różnic w postrzeganiu barw między kobietami a mężczyznami.
Reklama w TV emitowana jest w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4, w kanałach tematycznych oraz internecie. Za strategię komunikacji i scenariusz spotu telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
– Beckers to marka międzynarodowa, przez wielu uważana za elitarną. Pragniemy jednak uświadomić klientom, że bardzo dobry nie znaczy nieosiągalny. Oferujemy produkty w korzystnych cenach i pragniemy zachęcić klientów, aby to sprawdzili – mówi Małgorzata Skąpska, koordynator ds. komunikacji marketingowej w Tikkurila Polska. (BG)