Kraj

Tikkurila Polska chce przybliżyć konsumentom markę Beckers

Pod hasłem "Kobiety widzą kolory" Tikkurila Polska rozpoczęła kampanię reklamową farb Beckers. Jej celem jest przybliżenie marki konsumentom, ocieplenie jej...

Pod hasłem “Kobiety widzą kolory” Tikkurila Polska rozpoczęła kampanię reklamową farb Beckers.

Jej celem jest przybliżenie marki konsumentom, ocieplenie jej wizerunku i zachęcenie do wypróbowania produktów.

Spot telewizyjny prezentuje szeroką gamę kolorów nowych farb Beckers Designer. Odwołuje się do różnic w postrzeganiu barw między kobietami a mężczyznami.

Reklama w TV emitowana jest w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4, w kanałach tematycznych oraz internecie. Za strategię komunikacji i scenariusz spotu telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

– Beckers to marka międzynarodowa, przez wielu uważana za elitarną. Pragniemy jednak uświadomić klientom, że bardzo dobry nie znaczy nieosiągalny. Oferujemy produkty w korzystnych cenach i pragniemy zachęcić klientów, aby to sprawdzili – mówi Małgorzata Skąpska, koordynator ds. komunikacji marketingowej w Tikkurila Polska. (BG)