Kraj

Kolonko w kolejnej kampanii Liberty Direct

Towarzystwo ubezpieczeniowe Liberty Direct (polski oddział hiszpańskiego Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros) rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Główny jej...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Liberty Direct (polski oddział hiszpańskiego Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros) rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Główny jej przekaz to szybka (do 10 dni) decyzja o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC.

Ubezpieczyciel ponownie korzysta z wizerunku byłego prezentera i dziennikarza TVP Mariusza Maksa Kolonki (był twarzą launchowej kampanii Liberty Direct jesienią ub.r.).

Nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct jest kontynuacją poprzednich spotów, w których Mariusz Max Kolonko prezentował firmę w formie relacji z Bostonu. Tym razem jest to relacja z Polski.

– Jesteśmy obecni na polskim rynku już ponad pół roku. Chcąc przekazać, że nasze deklaracje dotyczące bardzo dobrej ceny, jak i wysokiej jakości mają pokrycie w rzeczywistości, zdecydowaliśmy się na ponowne przygotowanie spotu w formie relacji Mariusza Maksa Kolonki tym razem z Krakowa – mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Direct.

Według niego poprzednia kampania została bardzo dobrze odebrana przez klientów, co pozytywnie przełożyło się na sprzedaż, a osiągnięty wynik 17,2 mln zł przypisanej składki brutto osiągnięty w niewiele ponad trzy miesiące działalności przekroczył założenia.

Kampania będzie prowadzona w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. w TVP, TVN i Polsacie), ponadto na ulicach największych miast (Warszawy, Poznania, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia i Gdańska) odbędzie się akcja directmarketingowa. Osoby przebrane za Statuy Wolności będą rozdawać ulotki informacyjne i firmowe gadżety.

Kampanię przygotowały agencje: Gruppa66 Ogilvy, Media Planning Group i Promotor2. (MB)