Kraj

Rusza dwuczęściowy program PR Regionów

Rusza program public relations PR Regionów. Organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Celem projektu jest zainaugurowanie debaty na temat efektywnego...

Rusza program public relations PR Regionów. Organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Celem projektu jest zainaugurowanie debaty na temat efektywnego wykorzystywania narzędzi PR do promocji tzw. małych ojczyzn.

Program składa się z dwóch części – cyklu seminariów oraz ogólnopolskiego konkursu dla studentów. Na cykl seminariów złoży się 10 spotkań, pierwsze 14 maja we Wrocławiu, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Wydarzeniu towarzyszyć będą warsztaty z zakresu podstaw relacji z mediami i podstaw komunikacji online “Internet dla samorządowców”.

Do udziału w drugiej, konkursowej części programu zostaną zaproszeni studenci interesujący się tworzeniem strategii promocyjnych dla jednostek samorządowych. (KP)