Agencja MobiJoy! przygotowała startującą właśnie akcję promocyjną oraz witrynę internetową dla marki bielizny Mistique (Atlantic). Działania marketingowe dotyczące nowej kolekcji wiosna-lato 2008 obejmują promocję w punktach sprzedaży oraz kampanię w internecie. Aktywności skoncentrowane są na budowaniu relacji i zainteresowania marką Mistique, która pojawiła się na rynku w ub.r. Wszystkie kanały komunikacji odsyłają na zaprojektowaną i zrealizowaną przez MobiJoy! stronę internetową www.mistique.eu, na której oprócz najnowszej oferty zamieszczone zostały m.in. porady dotyczące doboru bielizny.
– Wierzymy, że pomysły zaproponowane przez MobiJoy! i zamieszczone na naszej witrynie internetowej będą inspiracją dla klientek. Porady ekspertów i interaktywna “Przymierzalnia” pozwolą nam przybliżyć świat bielizny Mistique zgodnie z naszym hasłem reklamowym “Let every moment be Mistique!” – powiedziała Katarzyna Tajchman, brand manager marki Mistique.
Nowy brand Atlantica dostępny jest w niemal 40 salonach firmowych oferujących produkty Atlantic i Mistique oraz w 65 stoiskach firmowych partnerów handlowych firmy Atlantic. (BG)