Kraj

Mitsubishi rozpoczyna kampanię wspierającą Lancer Sedan

MMC Car Poland, polski przedstawiciel koncernu Mitsubishi, rozpoczyna kampanię reklamową nowego modelu Lancer Sedan. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości...

MMC Car Poland, polski przedstawiciel koncernu Mitsubishi, rozpoczyna kampanię reklamową nowego modelu Lancer Sedan. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości marki wśród polskich klientów. Przygotowała je agencji Schulz. Obejmują telewizję oraz prasę i otwierają całoroczne wsparcie reklamowe modelu. W największych stacjach ogólnopolskich zostanie wyemitowany 30-sekundowy film reklamowy. Layouty prasowe publikowane są w prasie codziennej, tygodnikach opinii oraz magazynach lifestyle’owych. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

Mitsubishi Lancer zadebiutował w Polsce w listopadzie ub.r. Obecnie dostępny jest w polskich salonach w wersji Sports Sedan. MMC Car Poland planuje w tym roku premiery kolejnych generacji tego modelu. Działania reklamowe związane z wprowadzeniem nowych modeli aut z rodziny Lancer mają być realizowane przez cały 2008 r. (BG)