Kraj

BR TVP promuje nową funkcjonalność Iubileo

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej pod hasłem "Planowanie błyskawiczne" prowadzi kampanię promującą unowocześnienie systemu zakupu czasu reklamowego. W platformie Iubileo, która...

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej pod hasłem “Planowanie błyskawiczne” prowadzi kampanię promującą

unowocześnienie systemu zakupu czasu reklamowego. W platformie Iubileo, która służy komunikacji na linii biuro reklamy – klienci, obecna jest nowa funkcjonalność – automatyczny booking spotów (patrz DS “MMP” z 3 marca br.). Jej wprowadzeniu towarzyszy akcja promocyjno-informacyjna. W trakcie kampanii przeprowadzono konkurs, którego uczestnicy zdobywali punkty w trzech minigrach internetowych wymagających szybkiego refleksu. Najlepsze wyniki osiągnęli zawodnicy z domu mediowego MPG, którzy zajęli pierwsze i trzecie miejsce. (JN)