Kraj

MEC Access realizuje niestandardowy projekt dla marki Kylie Minogue

Coty Polska we współpracy z MEC Access (struktura Mediaedge:cia) realizuje niestandardową akcję reklamową wspierającą debiut nowego zapachu marki Kylie Minogue...

Coty Polska we współpracy z MEC Access (struktura Mediaedge:cia) realizuje niestandardową akcję reklamową wspierającą debiut nowego zapachu marki Kylie Minogue Showtime. W kampanii billboardowej wykorzystano siatkę należącą do firmy Hator (umieszczona na ścianie akademika Politechniki Warszawskiej mieszczącego się w budynku Riviera) z wizerunkiem piosenkarki Kylie Minogue z błyszczącymi elementami. Zdaniem Doroty Sekulskiej, head of media and public relations Coty, zabieg pozwala silnie wyróżnić się na tle tradycyjnych nośników wielkoformatowych oraz całego miasta. Jednocześnie prowadzona jest tradycyjna kampania reklamowa, której adaptację przygotowało Testardo Red Cell, a za obsługę mediową odpowiada Mediaedge:cia. (JD)