Kraj

Era reklamuje ofertę lojalnościową dla użytkowników Tak Taka

Polska Telefonia Cyfrowa (sieć komórkowa Era) wprowadziła nową ofertę pod nazwą Pakiet Lojalnościowy dla użytkowników telefonów na kartę Tak Tak...

Polska Telefonia Cyfrowa (sieć komórkowa Era) wprowadziła nową ofertę pod nazwą Pakiet Lojalnościowy dla użytkowników telefonów na kartę Tak Tak (pre-paid). Za 21 zł użytkownicy otrzymują 150 min w ramach sieci Era i sieci stacjonarnych wymiennych na 600 SMS-ów wewnątrz sieci (można z tego skorzystać raz na 30 dni, oferta obowiązuje od 8 kwietnia do 7 października br.).

Operator przygotował kampanię reklamową wspierającą ofertę – w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, Viva, MTV), w kinach, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie. Za projekt komunikacyjny odpowiadają agencja reklamowa G7 i dom mediowy Optimum Media OMD.

Działania PTC to przykład jednej z tendencji rynkowych polegającej na tym, że operatorzy telekomunikacyjni coraz bardziej zaczynają dbać nie tylko o utrzymanie klientów abonamentowych, ale także tych, którzy korzystają z oferty pre-paid.

Według danych na koniec ub.r. PTC miała 7,59 mln użytkowników pre-paid (Tak Tak i Heyah), PTK Centertel (Orange, Pop) – 8,6 mln, Polkomtel (Simplus, Sami Swoi) – 7,65 mln, a P4 (Play) – 618,8 tys. (MB)