Polska Telefonia Cyfrowa (sieć komórkowa Era) wprowadziła nową ofertę pod nazwą Pakiet Lojalnościowy dla użytkowników telefonów na kartę Tak Tak (pre-paid). Za 21 zł użytkownicy otrzymują 150 min w ramach sieci Era i sieci stacjonarnych wymiennych na 600 SMS-ów wewnątrz sieci (można z tego skorzystać raz na 30 dni, oferta obowiązuje od 8 kwietnia do 7 października br.).
Operator przygotował kampanię reklamową wspierającą ofertę – w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, Viva, MTV), w kinach, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie. Za projekt komunikacyjny odpowiadają agencja reklamowa G7 i dom mediowy Optimum Media OMD.
Działania PTC to przykład jednej z tendencji rynkowych polegającej na tym, że operatorzy telekomunikacyjni coraz bardziej zaczynają dbać nie tylko o utrzymanie klientów abonamentowych, ale także tych, którzy korzystają z oferty pre-paid.
Według danych na koniec ub.r. PTC miała 7,59 mln użytkowników pre-paid (Tak Tak i Heyah), PTK Centertel (Orange, Pop) – 8,6 mln, Polkomtel (Simplus, Sami Swoi) – 7,65 mln, a P4 (Play) – 618,8 tys. (MB)