Kraj

Internet Designers autorem polskiej edycji Footballmanii Nivei

Nivea Polska rusza z internetową promocją konsumencką Footballmania promującą męskie kosmetyki Nivea for men. Jest to międzynarodowy projekt koncernu. -...

Nivea Polska rusza z internetową promocją konsumencką Footballmania promującą męskie kosmetyki Nivea for men. Jest to międzynarodowy projekt koncernu.

– Marka Nivea for men jest liderem rynkowym pod względem udziałów rynkowych i ważnym elementem w portfolio naszych produktów. Mamy najszerszy asortyment (obecnie ok. 40 produktów) aż w ośmiu kategoriach, dzięki czemu w pełni odpowiadamy na męskie potrzeby w dziedzinie pielęgnacji. Marka ma również aktywnie uczestniczyć w życiu swoich konsumentów. Takie działania jak Footballmania są na to dowodem – uważa Aneta Grzegorzewska-Półtorak, public relations manager w Nivea Polska.

Adaptacją projektu na naszym rynku zajęła się agencja Internet Designers. Akcja promocyjna Footballmania to wirtualne rozgrywki w piłkę nożną. Konkurs ma charakter międzynarodowy i zakończy się w czerwcu br. Footballmania wspierana jest internetową kampanią reklamową.

– Badania wskazują, że mężczyźni nie tylko spędzają w sieci więcej czasu niż kobiety, ale również aktywniej uczestniczą w różnego rodzaju konkursach i grach. Internet pełni dzisiaj nie tylko funkcję informacyjną, ale może również budować markę, dlatego staje się coraz ważniejszym narzędziem również dla marek kosmetycznych. Promocja bezpośrednio w sieci z użyciem kontekstowo dobranych formatów, gdzie konsument może zapoznać się z przekazem reklamowych, ale też bezpośrednio – za pomocą jednego kliknięcia – znaleźć się na stronie internetowej marki – to wysoce skuteczne i efektywne kosztowo narzędzie – podkreśla Grzegorzewska-Półtorak.

Konkurs Footballmania będzie promowany poprzez wykorzystanie kreacji reklamowych, marketing w wyszukiwarkach i działania marketingu bezpośredniego. (JD)