Kraj

Badi Badi przygotowało urodzinowy spot "Claudii"

G+J Polska przygotowuje działania promocyjne towarzyszące 15-leciu miesięcznika "Claudia". Od dziś rusza kampania telewizyjna ze specjalnie na urodziny przygotowaną kreacją...

G+J Polska przygotowuje działania promocyjne towarzyszące 15-leciu miesięcznika “Claudia”. Od dziś rusza kampania telewizyjna ze specjalnie na urodziny przygotowaną kreacją autorstwa studia Badi Badi. Poza telewizją wykorzystywane też będą internet oraz prasa branżowa. Za media odpowiada Starcom.

Wydawnictwo zaplanowało ponadto liczne konkursy i atrakcje dla czytelniczek magazynu, np. pobyt w warszawskim teatrze Polonia dla wybranej grupy pań i spotkanie z Krystyną Jandą. Według danych ZKDP za IV kwartał ub.r. średnia sprzedaż ogółem “Claudii” wyniosła 409,9 tys. egz. (KP)