Kraj

Schulz i MPG autorami kampanii limitowanej wersji Mitsubishi Dakar L200

Do początku kwietnia potrwa kampania limitowanej wersji Mitsubishi Dakar L200 zrealizowana przez agencję Schulz i MMC Car Poland, importera marki....

Do początku kwietnia potrwa kampania limitowanej wersji Mitsubishi Dakar L200 zrealizowana przez agencję Schulz i MMC Car Poland, importera marki. Kampania jest prowadzona głównie na nośnikach zewnętrznych wspartych reklamami w prasie oraz w radiu. Prowadzone działania promocyjne mają na celu zwiększenie zainteresowania Mitsubishi Dakar L200 oraz wyróżnienie go spośród konkurencji.

Limitowana wersja Mitsubishi Dakar L200 powstała z myślą o miłośnikach sportów motorowych. Główne atuty tego pick-upa to napęd na cztery koła oraz dynamiczny i oszczędny silnik Diesla. Samochód został wzbogacony o dodatkowe wyposażenie: osłonę zderzaka, chromowane progi boczne i elementy designu nawiązujące do stylistyki aut uczestniczących w Rajdzie Dakar.

Działania agencji Schulz obejmują kreację oraz produkcję spotu radiowego. Nadzór nad projektem ze strony agencji objęli: Krzysztof Tkaczyk, dyrektor kreatywny, Agnieszka Koźmic, junior art director, Piotr Żarczyński, copywriter, oraz Andrzej Kapera, senior account executive. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. (BG)