Kraj

Brand Support odpowiada za projekt Business Billboard Poland

Firma Crossmarketing Venture rozpocznie w czerwcu br. realizację programu Business Billboard Poland. Jednym z jego zasadniczych celów jest wsparcie wizerunkowe...

Firma Crossmarketing Venture rozpocznie w czerwcu br. realizację programu Business Billboard Poland. Jednym z jego zasadniczych celów jest wsparcie wizerunkowe polskiej marki na rynkach zagranicznych. W ramach projektu latem br. najbardziej aktywne polskie firmy będą promowane na rynkach europejskich. W Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Bułgarii i Rosji ukaże się mapa polskiego biznesu. Jest to insert do prestiżowych tygodników zagranicznych, takich jak np. “Der Spiegel”, “Le Point”, “Sunday Times”. Dodatek zawierać będzie prezentacje polskich firm zainteresowanych nawiązaniem współpracy z firmami zagranicznymi. W drugiej połowie roku zostanie uruchomiona europejska platforma internetowa www.businessbillboard.eu – wielojęzyczny serwis społecznościowy umożliwiający budowanie międzynarodowych relacji biznesowych, dostęp do platformy transakcyjnej i know-how. Równolegle prowadzone będą szkolenia m.in. z działań PR w Polsce i krajach UE.

Projekt Business Billboard Poland wspierany będzie kampanią reklamową, za która odpowiada Brand Support. Jej szczegóły nie zostały ujawnione. Projekt wspierają m.in. PKPP Lewiatan i Polska Izba Przemysłu Targowego. (BG)