Kraj

"Magazyn Familia" wspiera projekt reklamowy za 600 tys. zł

Budżet na wsparcie reklamowe dla pierwszych numerów katolickiego "Magazynu Familia", o którym pisaliśmy w DS "MMP" z 18 marca br.,...

Budżet na wsparcie reklamowe dla pierwszych numerów katolickiego “Magazynu Familia”, o którym pisaliśmy w DS “MMP” z 18 marca br., wyniesie 600 tys. zł. Tytuł ma się pojawić w sprzedaży 31 marca br. w nakładzie 100 tys. egz., a jego wydawcą jest Edycja Świętego Pawła.

Działania promocyjne dla “Magazynu Familia” prowadzi spółka AiM Media. Zajęła się planowaniem i zakupem mediów, kreacją oraz działaniami PR dla magazynu. AiM Media została też zewnętrznym biurem reklamy “Magazynu Familia”.

Kampania reklamowa obejmie TVP1, TVP2, rozgłośnie należące do Grupy Eurozet, w tym: Radio Zet, “Super Express” i “Fakt”. Ponadto wykorzystywane będą plakaty w księgarniach i nośniki w punktach sprzedaży prasy. (KP)