Kraj

Spadki sprzedaży tygodników opinii w styczniu; pierwsza "Polityka"

Jak wynika z danych ZKDP, sprzedaż tygodników opinii w styczniu br. była niższa niż rok wcześniej. W styczniu 2008 r....

Jak wynika z danych ZKDP, sprzedaż tygodników opinii w styczniu br. była niższa niż rok wcześniej. W styczniu 2008 r. najlepiej sprzedającym się tytułem w tej grupie była “Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) z wynikiem ok. 148,5 tys. egz. (spadek w stosunku do stycznia 2007 r. o 7,8 proc.). Drugie miejsce zajął “Newsweek” (Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 131 tys. egz. (spadek o 11,7 proc.). Trzecie miejsce zajęło “Wprost” (AWR “Wprost”) z wynikiem 120,7 tys. egz. (spadek o 13,9 proc.). (KP)