Kraj

Jutrzenka wprowadzi innowacyjny produkt w kategorii pralin

Jutrzenka wprowadzi we wrześniu br. do portfolio nowe praliny marki Goplana, które mają być produktem innowacyjnym, niedostępnym do tej pory...

Jutrzenka wprowadzi we wrześniu br. do portfolio nowe praliny marki Goplana, które mają być produktem innowacyjnym, niedostępnym do tej pory na rynku. Szczegóły projektu nie są jednak znane. Praliny to drugi co do wartości segment słodyczy (według MEMRB jego wartość w ub.r. wyniosła 849,5 mln zł) w Polsce, a jednocześnie segment wykazujący największą dynamikę wzrostu – w ub.r. wyniosła ona 16 proc. Pierwsze inwestycje w segmencie pralin Jutrzenka przeprowadziła na początku 2007 r., wprowadzając produkt marki Goplana adresowany do młodych aktywnych kobiet. Obecnie wspiera je kampanią internetową i specjalnym serwisem internetowym www.czekoterapia.pl. Od kwietnia br. działania internetowe wzmocni sponsoring programów w TVP i TVN. Jesienią br. marketer planuje przeprowadzenie kolejnej odsłony działań reklamowych pod hasłem “Czekoterapia”. Ich autorami są agencja reklamowa GPD i dom mediowy Universal McCann. (MKS)