Kraj

Glob Media otwiera oddział na Ukrainie i tworzy nowe działy w kraju

Glob Media, agencja specjalizująca się w reklamie ambientmediowej, tworzy nowe działy, które docelowo będą funkcjonować jako niezależne spółki w strukturach...

Glob Media, agencja specjalizująca się w reklamie ambientmediowej, tworzy nowe działy, które docelowo będą funkcjonować jako niezależne spółki w strukturach grupy Glob Media.

Działem G-Creation zajmującym się kreacją (na razie na potrzeby działań ambientowych i BTL) kieruje Jakub Jabłoński, new business director Glob Media.

Za G-Production, dział zajmujący się produkcją niskonakładową oraz na potrzeby agencji, odpowiada Cezary Głuch, dyrektor handlowy Glob Media.

G-Promotion, komórka odpowiedzialna za realizację działań BTL, podlega Adamowi Tulinowi.

Trzon działalności Glob Media nadal stanowić będą działania ambientmediowe.

Glob Media jest obecnie na etapie organizacji oddziału firmy na Ukrainie. Będzie on funkcjonować na tamtejszym rynku pod nazwą Adv Experience. Zarządza nim na miejscu Tamara Pyłyszko. Z Polski działania ukraińskiej agencji koordynuje Tatiana Bajkowska. Adv Experience będzie pracować zarówno dla klientów ukraińskich, jak i dla polskich firm mających tam swoje oddziały.

W ciągu niespełna dwóch miesięcy w strukturze Glob Media zostaną wprowadzone zmiany organizacyjne na szczeblu zarządu. Dotychczas prezesem agencji była Ewelina Bochowicz, która rezygnuje ze stanowiska, pozostając jednak w firmie. Nowy zarząd nie będzie mieć prezesa, tylko trzech członków: Szczepana Jabłońskiego, Jakuba Jabłońskiego i Cezarego Głucha. Wspólnie będą podejmować decyzje związane z firmą. Będą łączyć te funkcje z dotychczasowymi obowiązkami. (BG)