Kraj

Kofola startuje z intensywną kampanią marki Jupik

22 marca rozpocznie się kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci Jupik (Kofola), która potrwa do 27 kwietnia. Składają się na...

22 marca rozpocznie się kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci Jupik (Kofola), która potrwa do 27 kwietnia. Składają się na nią cztery spoty telewizyjne, każdy z nich poświęcony jest jednemu z bohaterów Teamu Jupika: Camelii, Jupikowi, Resetowi oraz Walkerowi.

Kampania będzie przeprowadzona w TVP1, Polsacie oraz TVN przy programach dziecięcych i familijnych oraz na kanałach stacji dziecięcych, także niszowych: Jetix, Cartoon Network, ZigZap, Boomerang, MiniMini.

Będzie emitowana przy wieczorynkach, a także przy takich hitach jak części o Harrym Potterze. Spot zrealizowała agencja PND Futura, media zakupił dom mediowy MindShare Polska.

Kampanii towarzyszy ponowne otwarcie strony internetowej www.jupik.com. (AMS)