M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank BGŻ prowadzi kampanię "Wszystko w jednym okienku"

Serwis Dzienny | 18 marca 2008, 06:45

Agencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię produktową dla Banku BGŻ pod hasłem: "Wszystko w jednym okienku". Komunikacja zakłada prezentację pakietów...

Agencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię produktową dla Banku BGŻ pod hasłem: "Wszystko w jednym okienku". Komunikacja zakłada prezentację pakietów usług oraz uproszczenie wszelkich procedur bankowych dla firm i odnosi się bezpośrednio do istotnego dla przedsiębiorców tematu jednego okienka, przy którym przedsiębiorca załatwia wszelkie sprawy bankowe związane z prowadzeniem działalności.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne (Polsat, TVN, TVP), radiowe (RMF FM, PR3), prasę ogólnopolską ("Gazeta Wyborcza", "Newsweek", "Polityka", "Przekrój", "Rzeczpospolita", "Puls Biznesu"), regionalną oraz internet. Działania rozpoczęły się 15 marca i potrwają trzy tygodnie. W internecie kampania ruszy 21 marca.

W ramach działań BTL zrealizowanych przez agencję Momentum Worldwide przygotowano ulotki oraz plakaty w oddziałach banku komunikacyjnie nawiązujące do przekazu TV. W internecie MRM Worldwide przygotowała na stronie www.bgz.pl sekcję Pakiety dla Przedsiębiorców poświęconą kampanii wyposażoną m.in. w narzędzia ułatwiające klientom dobór pakietu dostosowanego do jego indywidualnych potrzeb. Kampania internetowa obejmuje też billboardy.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,