Zagranica

Mcgarrybowen kolejną agencją pracującą dla HP

Do listy agencji pracujących dla Hewlett-Packard dołączyła niezależna agencja Mcgarrybowen, której koncern powierzył międzynarodowy projekt reklamowy. HP w dalszym ciągu...

Do listy agencji pracujących dla Hewlett-Packard dołączyła niezależna agencja Mcgarrybowen, której koncern powierzył międzynarodowy projekt reklamowy. HP w dalszym ciągu współpracuje z Goodby, Silverstein & Partners z San Francisco (Omnicom Group) jako globalną agencją brandingową oraz z McCann Ericson (Interpublic Group) i Publicis, które pracują dla HP poza Stanami Zjednoczonymi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się globalnie sieć Zenith Optimedia (Publicis Groupe).

Według rocznego raportu koncernu (za rok finansowy kończący się 8 października) HP wydało globalnie na “koszty reklamowe” 1,1 mld dol. Według TNS Media Intelligence wydatki koncernu w Stanach Zjednoczonych w ciągu 11 miesięcy 2007 r. sięgnęły 375 mln dol. (AdWeek.com)