Kraj

Anna Kurzajewska-Tomczak brand managerem zespołu analiz i strategii w PCM

Anna Kurzajewska-Tomczak została brand managerem zespołu analiz i strategii w Polskim Centrum Marketingowym (PCM). Odpowiadać będzie za działania komunikacyjne związane...

Anna Kurzajewska-Tomczak została brand managerem zespołu analiz i strategii w Polskim Centrum Marketingowym (PCM). Odpowiadać będzie za działania komunikacyjne związane z promocją marki oraz nowe usługi. W strukturach PCM podlega bezpośrednio Janowi Załęckiemu, prezesowi zarządu. Doświadczenie zdobywała, między innymi pracując przez osiem lat w Polkomtelu, gdzie zajmowała się analizami rynkowymi i optymalizacją procesów biznesowych, a ostatnio w Polbanku była jedną z osób odpowiedzialnych za przygotowanie i wdrożenie strategii marki na polski rynek.

Nowością w PCM jest także awans Mariusza Pękosza, do niedawna kierownika zespołu statystyk w dziale telemarketingu. Objął on stanowisko kierownika działu wysyłek pocztowych i logistyki. Drugi awans otrzymał Tomasz Urbańczyk. W spółce pracuje od 2004 r. Dotychczas był kierownikiem projektu, po awansie obejmie stanowisko kierownika działu zarządzania klientami i biura obsługi klienta na zlecenie. (TW)