M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kampania reklamowa "Pulsu Biznesu"

Serwis Dzienny | 17 marca 2008, 06:45

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczął kampanię reklamową. Prezentuje się w niej jako wiarygodne źródło informacji i narzędzie do zarabiania...

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczął kampanię reklamową. Prezentuje się w niej jako wiarygodne źródło informacji i narzędzie do zarabiania dla przedsiębiorców i inwestorów giełdowych. Celem kampanii, poza podkreśleniem cech tytułu, jest zachęcenie odbiorców do zamówienia prenumeraty.

Kampania telewizyjna obejmuje TVN24 i TVN CNBC. Spoty emitowane będą do połowy czerwca w cyklach dwutygodniowych, z przerwami. Emisje spotu radiowego odbywać się będą w stacjach lokalnych, początkowo w Warszawie (Antyradio, PiN 102 FM, Roxy, Radio Pogoda), następnie w kilku innych województwach. Poza tym kontynuowane są działania w internecie, m.in.: w TVN24,pl, Gazeta.pl, GazetaWyborcza.pl.

Autorem spotu jest dział marketingu Bonniera. Produkcją zajęło się studio Badi Badi (animacja 3D), za dźwięk odpowiada studio PRL. Dom mediowy Starcom zaplanował i kupił media.

Według ostatnio podsumowanych danych przez ZKDP za grudzień ub.r. średnia sprzedaż ogółem "Pulsu Biznesu" wyniosła 20,3 tys. egz. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,