Zagranica

P&G reklamodawcą roku w Cannes

Koncern Procter & Gamble otrzyma podczas tegorocznej 55. edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions tytuł Reklamodawcy Roku. Tytuł jest przyznawany firmie,...

Koncern Procter & Gamble otrzyma podczas tegorocznej 55. edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions tytuł Reklamodawcy Roku. Tytuł jest przyznawany firmie, której marketing jest inspirujący i innowacyjny (rok temu była to Honda). P&G wydał w ub.r. na całym świecie 8 mld dol. na działania marketingowe.

Pięć lat temu przedstawiciele P&G złożyli w Cannes zobowiązanie, że reklamy koncernu będą kreatywne do tego stopnia, iż będą wyznaczać kierunki rozwoju w kreacji. W 2007 r. zobowiązania te zostały zrealizowane – do P&G powędrowało 14 statuetek, w tym Grand Prix w kategorii Press.

Festiwal w Cannes odbędzie się w tym roku w dniach 15-21 czerwca. (“AdWeek”)