M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NBC Universal rozważa start nowych kanałów, usług i otwarcie polskiego biura

Serwis Dzienny | 13 lutego 2008, 06:45

NBC Universal rozważa poszerzenie portfolio stacji dostępnych w Polsce. - Rozważamy różne scenariusze, obserwujemy polski rynek. Na pewno nie będziemy...

NBC Universal rozważa poszerzenie portfolio stacji dostępnych w Polsce. - Rozważamy różne scenariusze, obserwujemy polski rynek. Na pewno nie będziemy poszerzać portfolio w tym roku. Teraz skupimy się na rozwijaniu naszej dotychczasowej oferty, ale w przyszłości nie wykluczamy startu stacji Oxygen i Diva TV - mówi Colin McLeod, managing director NBC Universal w Europie Środkowo-Wschodniej. Oxygen to stacja lifestyle'owa m.in. z programami dokumentalnymi, podróżniczymi, o tematyce zdrowotnej i z serialami komediowymi. Diva TV to stacja lifestyle'owa kierowana do kobiet.

W połowie br. NBC Universal zamierza wprowadzić w swoich stacjach dostępnych w Polsce (Universal, Sci Fi, Hallmark Channel i Movies 24) ramówki lokalne (teraz ramówki układane są regionalnie). W tym roku w porozumieniu z wybranymi sieciami kablowymi w kanale Hallmark wprowadzona zostanie tzw. usługa catch-up TV umożliwiająca oglądanie programów telewizyjnych, o których się zapomniało, z opóźnieniem (usługa dostępna będzie bez dodatkowych opłat). W planach jest też uruchomienie polskiego biura.

- Europejska centrala NBC Universal w Londynie przechodzi właśnie restrukturyzację. Wydzielamy osoby i zespoły przepisane poszczególnym rynkom, odpowiedzialne za dystrybucję, programming i marketing. Docelowo rozważamy uruchomienie polskiego oddziału, gdyż nasz biznes w Polsce rośnie bardzo dynamicznie. Przykładem może być Movies 24 - kanał uruchomiony dwa miesiące temu dziś jest dostępny w 1,5 mln gospodarstw domowych - mówi Colin McLeod. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,