Microsoft uruchomił wersję testową (beta) swojego portalu internetowego MSN po polsku. Oficjalna premiera polskiej wersji MSN planowana jest wiosną. Firma finalizuje umowę z zewnętrzną firmą, która zajmie się sprzedażą powierzchni reklamowej w portalu – jej nazwy przedstawiciele Microsoftu na razie nie ujawniają. Obecnie trwają prace nad rozwojem portalu i jego zawartości merytorycznej – Microsoft współpracuje z Agorą SA, która dostarcza MSN bieżący kontent merytoryczny ze swoich serwisów internetowych – informacje i newsy. Firma nawiązała również na terenie Polski współpracę ze swoimi międzynarodowymi i regionalnymi partnerami – firmami Starlounge i Foreca (aktualnie w portalu można znaleźć bieżące informacje z kraju i ze świata, informacje biznesowe, sportowe, prognozę pogody oraz rozrywkę).
– Uruchamiając portal MSN, udostępniamy polskim użytkownikom bazę newsów, modułów rozrywkowych, komunikator internetowy Windows Live Messenger, darmową pocztę internetową Windows Live Hotmail i wiele innych serwisów i usług. Opinie użytkowników posłużą nam do stworzenia jak najlepszej i możliwie najbardziej funkcjonalnej ostatecznej wersji portalu – twierdzi Michał Kostrzewa, szef działu produktów MSN w polskim oddziale Microsoft. MSN działa już na 42 rynkach, w tym w 16 krajach w Europie. (MB)