Kraj

Art FM poprowadzi kampanię Radia Blue FM i Pomorskiej Stacji Radiowej

Agencja reklamowa Art FM przeprowadzi w listopadzie br. kampanię reklamową krakowskiego Radia Blue FM i Pomorskiej Stacji Radiowej (PSR). "Kampania...

Agencja reklamowa Art FM przeprowadzi w listopadzie br. kampanię reklamową krakowskiego Radia Blue FM i Pomorskiej Stacji Radiowej (PSR). “Kampania ma na celu wzmocnienie znajomości marki obydwu stacji oraz promocję nowej częstotliwości PSR (98 fm) w Szczecinie” – mówi Katarzyna Łękawska, account manager w Art FM. Agencja Art FM jest odpowiedzialna za kreację, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii. Podstawowym nośnikiem kampanii będzie outdoor: w Krakowie kampania będzie miała miejsce na 120, a w Szczecinie na 70 billboardach należących do Europlakatu, AMS-u i Outdooru. Dodatkowo kampania będzie przebiegała w Krakowie na 3, a w Szczecinie na 2 nośnikach typu Tri-Form. Kampania będzie wspierana ekspozycjami na tramwajach i autobusach w obydwu miastach. Ponadto w ramach akcji ukażą się ogłoszenia w prasie na zasadzie wymiany barterowej. Stacje będą także patronami medialnymi imprez kulturalnych. Rozgłośnie Blue FM i PSR należą do grupy stacji lokalnych Multimedia (spółka należy do firmy Team FM, powiązanej kapitałowo z RMF FM, oraz brokera radiowego CR Media). Udziały w rynku słuchalności Radia Blue FM w Krakowie wynosiły w kwartale czerwiec – sierpień br. 6,5 proc. (za RMF FM – 31,1 proc., Polskim Radiem PR1 – 12,2 proc. i Radiem Zet – 12 proc.), zaś udziały w rynku słuchalności stacji PSR w tym samym okresie w Szczecinie – 3,1 proc. (8. miejsce w rankingu) (źródło: Radio Track, SMG/KRC Poland). Wpływy z reklam obu rozgłośni nie są monitorowane. Agencja Art FM należy do Holdingu FM (Radio RMF FM) i pracuje m.in. dla RMF FM, BPH, Samsung Electronics i Bahlsen Sweet. (PU, PR)