Kraj

TBWA i KCK promują przekazywanie 1 proc. podatku dla OPP

Ruszyła kampania promująca ideę przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego (OPP). Celem kampanii jest promocja...

Ruszyła kampania promująca ideę przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego (OPP). Celem kampanii jest promocja samej idei, spoty nie wyróżniają żadnej konkretnej fundacji. Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna jest agencja TBWA. Kampania potrwa do końca kwietnia, obejmie telewizję, kino, radio i internet. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja Krajowe Centrum Kompetencji.

W projekcie wzięli udział m.in.: Beata Tyszkiewicz, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Groniec, Agnieszka Grochowska, Krzysztof Kolberger, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Tomasz Karolak, Zbigniew Zamachowski. Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu zrezygnowały ze swoich honorariów. TVP, Polsat, TVN i TV Puls, Polskie Radio oraz sieć kin Cinema City/New Age Media zgodziły się na bezpłatną emisję spotów. (DD)