Joanna Kowalczuk objęła nowe stanowisko healthcare directora w agencji Rainer Communication. Wcześniej pełniła podobną funkcję w agencji Headlines Porter Novell.
Kowalczuk kieruje nowo utworzonym działem Healthcare w Rainer Communication. Komórka oferuje doradztwo komunikacyjne dla firm i instytucji rynku medyczno-farmaceutycznego, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji korporacyjnej i kryzysowej.
Joanna Kowalczuk od pięciu lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów sektora zdrowie/farmacja/medycyna. Wśród prowadzonych przez nią projektów są m.in. program edukacji zdrowotnej w zakresie chorób układu sercowo-naczyniowego – Polkard Media (dla szerokiej publiczności pod nazwą “Pamiętaj o Sercu”), prowadzony na zlecenie Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Instytutu Kardiologii, kampania informacyjno-edukacyjna na temat raka szyjki macicy i jego profilaktyki – “Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, prowadzona we współpracy z Polskim Towarzystwem Profilaktyki Zakażeń HPV, na zlecenie MSD Polska, program edukacyjny na temat menopauzy – “Pozostań Sobą!”, kierowany dwutorowo: do kobiet i środowiska lekarskiego.
Do zespołu konsultantów Rainer Communication dołączyła też Edyta Janczewska jako junior account executive. Do jej obowiązków należy praca przy realizacji aktualnych projektów agencji, w tym media relations i koordynacja projektów eventowych. Wcześniej pracowała w telewizji Polsat. (BG)