Kraj

Wspólne przedsięwzięcie Chiquity i 20th Century Fox

Rusza promocja konsumencka bananów firmy Chiquita związana z najnowszym filmem Studia Blue Sky pt. "Horton słyszy Ktosia!". Na bananach pojawią...

Rusza promocja konsumencka bananów firmy Chiquita związana z najnowszym filmem Studia Blue Sky pt. “Horton słyszy Ktosia!”. Na bananach pojawią się promocyjne naklejki z postaciami z filmu.

“Horton słyszy Ktosia!” wejdzie na polskie ekrany 11 kwietnia. Celem promocji jest uatrakcyjnienie konsumpcji bananów szczególnie wśród dzieci.

Kampania podzielona jest na kilka etapów. Jako pierwsze ruszą działania PR koordynowane przez Edelman Polska, w ramach których agencja przygotuje komunikację z mediami oraz będzie odpowiedzialna za aktywności dla najmłodszych na stronie www.chiquita.pl.

Kreację, mechanizm promocji oraz towarzyszące jej działania wspierające przygotowała agencja Ogilvy Action. Promocja, która potrwa od 28 marca do 1 maja br., będzie komunikowana poprzez kampanię radiową (m.in.: RMF FM, Radio Zet, Radio Eska), reklamę w prasie handlowej i materiały POS w sklepach. Za zakup mediów odpowiedzialna jest firma Brand Connection.

Kampania jest częścią ogólnoeuropejskiej kampanii Chiquity i 20th Century Fox skierowanej do dzieci i rodziców. (DD)