Kraj

Starcom MediaVest tworzy strukturę kontentową Strawberry

Grupa Starcom MediaVest (SMV) utworzyła firmę zajmującą się tworzeniem strategii komunikacji z wykorzystaniem kontentu mediowego, która rozpoczęła działalność pod nazwą...

Grupa Starcom MediaVest (SMV) utworzyła firmę zajmującą się tworzeniem strategii komunikacji z wykorzystaniem kontentu mediowego, która rozpoczęła działalność pod nazwą Strawberry Branded Content Strategies.

Jej zespół, zarządzany przez Grzegorza Jarosza (wcześniej pracował jako dyrektor sprzedaży regionalnej grupy TVN; o jego przejściu do SMV informowaliśmy w DS “MMP” z 14 grudnia ub.r.), tworzą obecnie Beata Bacieczko, dotychczas media planner w Starcomie, oraz Anna Chojnowska, która rozpoczyna karierę w mediach.

Strawberry pracuje już nad projektami w obszarze sponsoringu użyczeniowego (korzystanie z markowych rzeczy przy produkcji programów i seriali telewizyjnych na zasadzie wypożyczenia od producenta) dla kluczowych klientów grupy SMV. Pierwsze realizacje planowane są na wiosnę br.

Projekt identyfikacji wizualnej Strawberry przygotował Andrzej Antoniuk, art director w agencji reklamowej DraftFCB + AdFabrika. (JP)