M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Serwis Dzienny | 6 lutego 2008, 06:45

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez 13 lat związana była z Leo Burnett Warszawa, w tym przez siedem lat jako szef działu strategii. Nie wiadomo, jakie są jej dalsze plany zawodowe.

Do zespołu DougFaberFamily (DFF) dołączył natomiast Adam Śmiłowski, który objął stanowisko senior strategic plannera.

Śmiłowski karierę w reklamie rozpoczął w 2001 r. w Leo Burnett Warszawa, gdzie współpracował przy tworzeniu strategii komunikacji dla marek Philip Morris i Plus GSM. W 2002 r. dołączył do G7 i odpowiadał za obsługę takich marek, jak: Gallaher Polska, Żywiec Zdrój, Hortex, PZU Życie i Era. Ostatnio pracował w BBDO, gdzie zajmował się strategią marek: Orbit, Winterfresh, Pepsi, Toma, Gillette, Braun, Chrysler, Dodge i Telekomunikacja Polska.

W dziale strategii DFF pracuje także Maja Łazowska, strategic planner.

Strategia działu pozostanie płaska, w miejsce Masewicz nie pojawi się nowy dyrektor, są natomiast plany zatrudnienia kolejnych trzech plannerów. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,