Kraj

Saatchi & Saatchi zaadaptowała kampanię telewizorów Sony

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zaadaptowała spoty telewizyjne na potrzeby kampanii reklamowej linii telewizorów Wega firmy Sony Poland. Potrwa ona...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zaadaptowała spoty telewizyjne na potrzeby kampanii reklamowej linii telewizorów Wega firmy Sony Poland. Potrwa ona od 26 października do 22 listopada br. Media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD Poland. “Celem kampanii jest rozbudowanie świadomości marki Wega” – mówi Anna Horczyczak, kierownik ds. PR w Sony Poland. Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii. Będzie ona miała miejsce tylko w stacjach telewizyjnych: RTL7, TVP1, TVP2, TV4, TVN i TV Puls, gdzie pojawi się 30-sekundowy spot zatytułowany “Wyobraźnia”. Narratorem reklamy jest pudło po rozpakowanym telewizorze Wega, zastanawiające się, co zrobić, by przyciągnąć uwagę dzieci, które wolą jednak telewizor stojący w sąsiednim pokoju. Grupą docelową kampanii będą osoby w wieku 20-49 lat. Polska kampania linii telewizorów Wega z płaskim ekranem jest częścią kampanii europejskiej mającej miejsce m.in. w Wielkiej Brytanii i Niemczech. (PU)