Kraj

Ogilvy Action odpowiada za najnowszy projekt dla Forda Focusa

Agencja reklamowa Ogilvy Action przygotowała kreację kampanii reklamowej nowego Forda Focusa. Nowy Focus jest kolejnym po Fordzie S-Max i Mondeo...

Agencja reklamowa Ogilvy Action przygotowała kreację kampanii reklamowej nowego Forda Focusa. Nowy Focus jest kolejnym po Fordzie S-Max i Mondeo modelem, który odzwierciedla filozofię stylistyczną Forda o nazwie “kinetic design”. Jak informuje Tomasz Wajszczyk, account director w Ogilvy Action, auto słynące dotychczas ze świetnej dynamiki jazdy i warunków jezdnych zyskało teraz inspirujący, silny i dynamiczny wygląd.

Kampania reklamowa nowego Focusa prowadzona pod hasłem “Pięknie skomponowany” obejmuje TV, outdoor i prasę. Media zaplanował i kupił dom mediowy MindShare Polska. – Charakter nowego modelu idealnie ilustruje linia kreatywna, przedstawiająca nowego Focusa wśród muzyków orkiestry grających na fantazyjnych instrumentach muzycznych, powstałych z części nowego samochodu – mówi Wajszczyk. (BG)