Kraj

G+J realizuje projekt komunikacyjny magazynu "Rodzice"

G+J Polska inwestuje w kampanię promującą marcowe wydanie miesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach...

G+J Polska inwestuje w kampanię promującą marcowe wydanie miesięcznika “Rodzice”. Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach w magazynie. Jej hasło przewodnie brzmi – “Rodzice. Pierwszy miesięcznik dla mamy i taty”.

Marcowy numer magazynu zostanie wsparty kampanią reklamową, która obejmie telewizję (TVP, TVN, TVN Siedem, Polsat, MiniMini), internet (portal Kobieta.pl) oraz magazyny wydawane przez G+J Polska (m.in. “Naj”, “Moje Gotowanie”). Ponadto planowane są działania o charakterze wirusowym na portalu YouTube oraz na stronie Klubrysia.pl. W portalach umieszczona została specjalnie stworzona wirusowa wersja spotu reklamowego. Kreację do kampanii przygotował dział marketingu G+J Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Jednocześnie miesięcznik “Rodzice”, wspólnie ze stacją MiniMini, rozpoczyna konkurs ”Twoje dziecko w telewizji”. Nagrodą dla dzieci biorących udział w konkursie jest występ w programie “Wierszyki dla Rodziców”, emitowanym przez kanał MiniMini. Od lutowego wydania magazyn “Rodzice” ukazuje się w zmienionej szacie graficznej, zaś logo opatrzone jest nowym podtytułem “Rodzice małego dziecka”. (AMS)