Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica” wprowadzają do sprzedaży nowy produkt pod marką Kujawski. Olej Kujawski Polska Receptura to wariant wzbogacony olejem z kiełków pszenicy i olejem z siemienia lnianego. Sprzedawany jest w szklanej butelce o ciemnozielonym kolorze. Opakowanie ma nie tylko wyróżniać produkt na półce, podkreślać jego wysoką jakość, ale także chronić zawartość przed niekorzystnym działaniem światła. Sugerowana cena detaliczna produktu to 8,49 zł (opakowanie o pojemności 750 ml). Cena ta jest wyższa od uniwersalnych olejów rozlewanych w butelki plastikowe, ma jednak umożliwiać skuteczne rywalizowanie z konkurentami w segmencie oliw z oliwek i olejów z pestek winogron.
Wprowadzenie oleju Kujawskiego Polska Receptura zostanie wsparte reklamą telewizyjną oraz reklamą w prasie handlowej. Nowy film reklamowy, utrzymany w konwencji poprzednich etapów komunikacji, został przygotowany przez agencję reklamową PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. (BG)