Kraj

Kruszwica chce rywalizować w segmencie oliw z oliwek

Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" wprowadzają do sprzedaży nowy produkt pod marką Kujawski. Olej Kujawski Polska Receptura to wariant wzbogacony olejem z...

Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica” wprowadzają do sprzedaży nowy produkt pod marką Kujawski. Olej Kujawski Polska Receptura to wariant wzbogacony olejem z kiełków pszenicy i olejem z siemienia lnianego. Sprzedawany jest w szklanej butelce o ciemnozielonym kolorze. Opakowanie ma nie tylko wyróżniać produkt na półce, podkreślać jego wysoką jakość, ale także chronić zawartość przed niekorzystnym działaniem światła. Sugerowana cena detaliczna produktu to 8,49 zł (opakowanie o pojemności 750 ml). Cena ta jest wyższa od uniwersalnych olejów rozlewanych w butelki plastikowe, ma jednak umożliwiać skuteczne rywalizowanie z konkurentami w segmencie oliw z oliwek i olejów z pestek winogron.

Wprowadzenie oleju Kujawskiego Polska Receptura zostanie wsparte reklamą telewizyjną oraz reklamą w prasie handlowej. Nowy film reklamowy, utrzymany w konwencji poprzednich etapów komunikacji, został przygotowany przez agencję reklamową PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. (BG)