Kraj

Pulsujące plakaty elementem walentynkowej kampanii Milki

1 lutego br. rozpoczęła się walentynkowa promocja marki I Love Milka (Kraft Foods Polska). Głównym elementem tych działań jest zastosowanie...

1 lutego br. rozpoczęła się walentynkowa promocja marki I Love Milka (Kraft Foods Polska). Głównym elementem tych działań jest zastosowanie po raz pierwszy w Polsce pulsujących plakatów na wiatach przystankowych. Ekspozycja potrwa przez dwa tygodnie. Na 100 citylightach AMS spośród 400 wykorzystanych w kampanii zastosowano nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Charakterystyczne dla marki Milka serce umieszczone w centralnym punkcie plakatu pulsuje światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny i dając w ten sposób efekt animacji. Kampania obejmuje: Kraków, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawę i Wrocław.

Jak powiedziała Agnieszka Rzewuska-Paca, product manager Milki w firmie Kraft Foods Polska, poprzez to niestandardowe działanie marka chce się wyróżnić, aby zaskoczyć odbiorców i pozostać w ich pamięci jak najdłużej.

Kampania marki I Love Milka jest wsparta spotami w telewizji oraz kinach, a także działaniami w internecie. W Multikinach w całej Polsce będzie prowadzona także promocja dla konsumentów. Będzie ona komunikowana w internecie oraz w sieci kin Multikino.

Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania w internecie – Starcom Next. (MKS)