Kraj

Nestle realizuje w Polsce globalną strategię Nutrition, Health and Wellness

Nestle Polska położy w tym roku jeszcze większy nacisk na realizację globalnej strategii "Nutrition, Health and Wellness". - Chcemy być...

Nestle Polska położy w tym roku jeszcze większy nacisk na realizację globalnej strategii “Nutrition, Health and Wellness”. – Chcemy być partnerem żywieniowym w Polsce. Stąd większy nacisk na komunikację tej strategii. Będziemy poszukiwać nowych form komunikacji z konsumentami. Będziemy starali się tworzyć komunikację w oparciu o pomysły kreatywne, których można użyć w różnych mediach, ale w sposób zintegrowany – powiedział Piotr Górski, dyr. ds. komunikacji i usług marketingowych w Nestle Polska.

Elementem strategii jest m.in. zmiana oznaczenia opakowań i szersze eksponowanie na nich informacji odżywczych i zdrowotnych dotyczących produktów, podkreślanie aspektów żywieniowych w działaniach reklamowych, takich jak np. element zbilansowanej diety. W ciągu najbliższych lat Nestle zamierza zredukować poziom soli o 10 proc. w oferowanych produktach. – Za 2-3 lata Polacy będą zwracali większą uwagę na walory odżywcze spożywanych produktów, niż ma to miejsce dzisiaj. Będą poszukiwali dodatkowych korzyści w produktach, np. minerałów – powiedział Piotr Górski. (MKS)