Kraj

Dwie wersje listopadowego wydania "Profitu"

W około 10-proc. części 130-tys. nakładu listopadowe wydanie "Profitu" (Axel Springer Polska) poszerzyło tematykę o zagadnienia społeczne. Ta wyjątkowa wersja...

W około 10-proc. części 130-tys. nakładu listopadowe wydanie “Profitu” (Axel Springer Polska) poszerzyło tematykę o zagadnienia społeczne. Ta wyjątkowa wersja magazynu ukazała się wyłącznie na terenie województw dolnośląskiego i opolskiego. Jej cover story dotyczy pewnych metod wykorzystywania baz danych. Podstawowa część nakładu głównym tematem uczyniła firmy szkoleniowe. Cały nakład ukazał się z dodatkiem specjalnym o euro. Poszerzenie dotychczasowej, gospodarczo-finansowej formuły “Profitu” ma być zgodne z oczekiwaniami odbiorców magazynu. “Profit”, wg wydawcy, odnotowuje systematyczne wzrosty sprzedaży. Pierwszy, majowy numer rozszedł się w liczbie 51,6 tys. egzemplarzy, a wrześniowy – 85,2 tys. Jego wpływy reklamowe za wrzesień wyniosły 355,4 tys. zł brutto (Agora Monitoring). Biuro Reklamy Axel Springer Polska oferuje klientom tzw. Pakiet Biznes, czyli zakup reklam w “Newsweeku” oraz w “Proficie”, co daje możliwość uzyskania dodatkowego rabatu w obu tytułach. (KP)