Kraj

Paweł Klimczewski odchodzi z Polskich Badań Czytelnictwa

Paweł Klimczewski, dyrektor ds. rozwoju badania, rozstanie się ze spółką Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) w końcu marca br. Jego dalsze...

Paweł Klimczewski, dyrektor ds. rozwoju badania, rozstanie się ze spółką Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) w końcu marca br. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Nie wiadomo też, czy i kto obejmie jego dotychczasowe stanowisko.

Paweł Klimczewski pracuje w PBC od marca 2006 r. Po jego kierunkiem były wdrażane wszystkie zmiany metodologiczne, modyfikacje wskaźników i oprogramowania raportującego PBC. Po wprowadzeniu w marcu 2006 r. metody CAPI do badania PBC zlecał kontrole terenowe i prowadził kontrole spójności wyników PBC.

Wcześniej przez pięć lat Paweł Klimczewski był związany z Orkla Press Polska (teraz Media Regionalne), gdzie był głównym specjalistą ds. analiz rynku. Był też dyrektorem biura marketingu reklamy w Grupie Wydawniczej “Infor”. Pracował w “Gazecie Pomorskiej” oraz w telewizji Polsat (m.in. program “Czas sztuki”). (KP)