Kraj

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100 proc. udziałów w Hachette Filipacchi Burda Polska przez Burda Verlag Osteuropa GmbH. Negocjacje między Lagardère Active Media (LAM) a Burda Verlag Osteuropa GmbH w sprawie przeniesienia udziałów zostały zakończone już pod koniec roku 2007. Nowa międzynarodowa strategia LAM zakłada rozwój modeli licencyjnych z silnymi partnerami. Burda i LAM współpracują ze sobą w wielu krajach Europy Środkowej.

Do polskich tytułów Burdy należą m.in.: “Elle“, “Elle Decoration“, “Samo Zdrowie“, “Dobre Rady“, “Przyślij Przepis!“, “Mój Piękny Dom“, “Chip” oraz nowe projekty “Top Gear” oraz “In Style”. (KC)