M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nielsen zbada reklamy wokół transmisji Super Bowl

Serwis Dzienny | 30 stycznia 2008, 06:45

Nielsen Co. wykorzysta platformę internetową Hey! Nielsen do zbadania reklam, które pojawią się wokół transmisji z rozgrywek Super Bowl w...

Nielsen Co. wykorzysta platformę internetową Hey! Nielsen do zbadania reklam, które pojawią się wokół transmisji z rozgrywek Super Bowl w telewizji Fox.

Platforma Hey! Nielsen uruchomiona została we wrześniu 2007 r. jako forum dla miłośników popkultury, a tematycznie związana jest z przemysłem rozrywkowym. Platforma ma obecnie 32 tys. użytkowników. Każda z reklam, które pojawią się wokół meczów Super Bowl, będzie poddawana ocenie na tej witrynie w skali od 1 do 4. Paneliści będą mieli też możliwość dodawania komentarzy.

Niezależnie od projektu Nielsen bada też widownię Super Bowl. Wykorzystuje przy tym Nielsen BuzzMetrics i monitoring różnych aktywności w internecie, m.in.: fora dyskusyjne, blogi i serwisy wideo powiązane z Super Bowl. ("AdWeek")

Czytaj więcej na temat: ,