Dariusz Andrian, ostatnio account director w agencji McCann Erickson, przeszedł do agencji reklamowej Heureka, gdzie został partnerem i dyrektorem generalnym.
Z branżą reklamową związany jest od 10 lat. Przez ostatnie 4,5 roku był w McCann Erickson, współzarządzał działem obsługi klienta i odpowiadał za budżety: General Motors (Opel, Saab), Microsoftu, Intel, Nescafe i PLL LOT. Kierował także zespołem obsługującym marki Siemens Mobile i Boots Healthcare (Reckitt Benckiser) w naszym regionie.
Do McCann Erickson przeszedł z agencji DDB, gdzie pracował m.in. dla Telekomunikacji Polskiej i McDonald’s Polska.
Wśród dotychczasowych klientów agencji Heureka są m.in.: Unilever (Dove, Flora, Timotei, Knorr, Delma), LG Electronics, Bayer, Janssen-Cilag, PTC (Era), Hyundai, Peugeot, Atlantic, Schulstad, Pirelli, Agora, Dax Cosmetics. (MB)