M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maspex wdraża nową komunikację dla marki Kubuś

Serwis Dzienny | 29 stycznia 2008, 06:45

Maspex ruszył z kampanią reklamową promującą soki Kubuś. Jest to nowa kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Bohaterem spotu...

Maspex ruszył z kampanią reklamową promującą soki Kubuś. Jest to nowa kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Bohaterem spotu jest wysportowany starszy pan, który chce nauczyć swoje wnuki tradycyjnych metod dbania o zdrowie i jak każdy dziadek - zrobić piorunujące wrażenie na dzieciach. Efekty nie są do końca zgodne z jego zamierzeniami i to on uczy się czegoś nowego.

Spot utrzymany jest w humorystycznej konwencji. Reklama będzie emitowana w stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem. Planowaniem mediów zajął się ZenithOptimedia. Zmiana komunikacji ma podnieść sprzedaż produktu. Kubuś jest nadal liderem wartościowym segmentu napojów dziecięcych. Jego udział wynosił 52,3 proc. w okresie październik-listopad 2007 r. Wiceliderem rynku jest Jupik z portfolio firmy Kofola, który zyskał udziały w 2007 r. i obecnie jest drugą marką na rynku z udziałami na poziomie 7,3 proc. (źródło: ACNielsen). (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,