Przetargi

Podravka szuka agencji do obsługi kampanii Warzywka

Podravka Polska wybiera agencję reklamową do obsługi działań komunikacyjnych marki Warzywko, pod którą sprzedaje przyprawy uniwersalne. W przetargu biorą udział...

Podravka Polska wybiera agencję reklamową do obsługi działań komunikacyjnych marki Warzywko, pod którą sprzedaje przyprawy uniwersalne. W przetargu biorą udział trzy agencje. Ich nazwy nie są znane.

Wybrana agencja przygotuje wiosenną kampanię Warzywka z udziałem TV. Będzie to pierwsza kampania przyprawy Warzywko po kilkuletniej przerwie.

Podravka przejęła markę Warzywko w maju ub.r. od firmy Kamis Przyprawy. Równolegle Podravka finalizuje przetarg dotyczący obsługi kreatywnej produktów pomidorowych. Firma będzie w tym roku kontynuować współpracę z domem mediowym Starcom. (MKS)