Przetargi

Sphinx wybiera agencję kreatywną

Sieć restauracji casual dining Sphinx szuka agencji kreatywnej do obsługi budżetu reklamowego. W przetargu biorą udział cztery agencje. Jedną z...

Sieć restauracji casual dining Sphinx szuka agencji kreatywnej do obsługi budżetu reklamowego. W przetargu biorą udział cztery agencje. Jedną z nich jest TequilaPolska, obecnie obsługująca markę.

Wybór agencji kreatywnej nie idzie w parze ze zmianą domu mediowego. Sieć kontynuuje w tym roku współpracę z Optimum Media OMD.

Najbliższa promocja restauracji Sphinx będzie związana z walentynkami. Przygotowywane jest specjalne menu, desery będzie można otrzymać gratis, a dodatkowo czekoladkę. Całość wesprze kampania radiowa i materiały POS.

Sieć liczy obecnie 106 restauracji w Polsce. Kontynuuje także zagraniczną ekspansję. Otwiera właśnie drugą restaurację na rynku węgierskim w centrum handlowym w Budapeszcie – Arena Plaza Mall. Restauracje Sphinx można spotkać także w Rumunii i w czeskiej Pradze. (MKS)