Kraj

Z marketingu TP odchodzą dyrektorzy departamentów ofert pre- i post-paid

Z pionu marketingu telefonii komórkowej Grupy Telekomunikacji Polskiej SA odchodzi Beata Białkowska, dyrektor departamentu ofert pre-paid i mix, oraz Michał...

Z pionu marketingu telefonii komórkowej Grupy Telekomunikacji Polskiej SA odchodzi Beata Białkowska, dyrektor departamentu ofert pre-paid i mix, oraz Michał Sobolewski, dyrektor departamentu ofert post-paid (odpowiedzialny za oferty BtoC).

Obydwoje od wielu lat pracowali w marketingu PTK Centertel, a następnie w połączonym marketingu Grupy TP. Na razie TP nie wybrała jeszcze ich następców. Beata Białkowska była m.in. kierownikiem zespołu ofert post-paid w biurze rynku masowego departamentu marketingu Centertela (wtedy jeszcze pod marką Idea), a ostatnio jako dyr. departamentu odpowiadała za oferty pre-paid i Mix w Orange.

Michał Sobolewski był wcześniej kierownikiem działu rozwoju obsługi klienta w Idei, następnie menedżerem post-paid w Orange.

Dyrektorem pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP pozostaje Bartosz Dobrzyński (przed połączeniem struktur był zastępcą dyr. pionu marketingu ofert BtoC Orange – w Centertelu).

Przypomnijmy, że w ub. tygodniu Telekomunikacja poinformowała o rezygnacji trzech członków zarządu, w tym Iwony Kossmann odpowiedzialnej za marketing. Grupa TP nie komentuje ewentualności dalszych zmian personalnych. (MB)