Kraj

Pierwsza kampania wizerunkowa Open Finance potrwa do końca kwietnia

Firma doradztwa finansowego Open Finance rozpoczyna pierwszą w historii kampanię wizerunkową. Jej trzonem jest 45-sekundowy spot emitowany w telewizjach tematycznych...

Firma doradztwa finansowego Open Finance rozpoczyna pierwszą w historii kampanię wizerunkową. Jej trzonem jest 45-sekundowy spot emitowany w telewizjach tematycznych (TVN24, TVN CNBC Biznes, Europa Europa, Nationale Geographic, Hallmark, Canal Plus, Reality TV, AXN, Planete, Kino Polska, AleKino!, Comedy Central, Kuchnia.TV, Discovery, Discovery Science, Discovery Civilization, Animal Planet).

Film opowiada o tym, ile pieniędzy zainwestowali w fundusze klienci Open Finance, ile kredytów zaciągnęli na zakup ponad mln mkw. mieszkań i że podczas wizyt w biurach wypili dziesiątki tysięcy filiżanek kawy.

– Klimat filmu, muzyka i zdjęcia podkreślają pozytywne wrażenia związane z wizytą w naszym oddziale – mówi Michał Kulka, dyrektor marketingu w Open Finance. – Udało nam się to połączyć z rzadką i trudną rzeczą w reklamie – dużą liczbą szczegółowych danych.

W filmie reklamowym występuje Dariusz Makosz, jeden ze współzałożycieli i wiceprezes Open Finance. Reklamę wyreżyserowała Joanna Rechnio, na podstawie pomysłu departamentu marketingu Open Finance, spot wyprodukowało studio Pro Production według zdjęć Witolda Płóciennika.

Kampania zaplanowana jest w trzech fazach do końca kwietnia br. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Firma nie ujawnia wysokości budżetu reklamowego. (MB)